כיצד לקבל יותר לייקים באינסטגרם ומדוע? כל התשובות כאן!

Gradient Line

תוכן עניינים

רכישת ליייקים באינסטגרם

למה זה בכלל חשוב?

אינסטגרם היא פלטפורמת מדיה חברתית שגדלה באופן אקספוננציאלי בשנים האחרונות. היא הפכה לאחת מפלטפורמות המדיה החברתית הפופולריות ביותר, עם למעלה מ-800 מיליון משתמשים חודשיים פעילים.

זה הפך לכלי שיווקי חשוב עבור עסקים לקידום המוצרים והשירותים שלהם. לייקים באינסטגרם הם ייצוג של כמה אנשים אוהבים או נהנים מהפוסטים והתמונות שלך. ככל שהפוסט שלך יקבל יותר לייקים, כך גדל הסיכוי שהוא ייראה גם על ידי אחרים ויאהב אותו.

מספר הלייקים שאתה מקבל באינסטגרם יכול לשמש גם כאינדיקציה למידת הצלחת הקמפיין השיווקי שלך.

מספר הלייקים באינסטגרם הוא ייצוג של הפופולריות של פוסט. זה לא הדבר היחיד שחשוב, אבל זה גורם חשוב בקביעה עד כמה הפוסט שלך היה פופולרי.

אנחנו לא צריכים להיות מודאגים מדי לגבי הסיבה שאנשים אוהבים את הפוסטים שלנו, כי הכל עוסק ביצירת תחושה של קהילה ולגרום לאנשים להרגיש טוב עם עצמם. המדיה החברתית הפכה לחלק בלתי נפרד מהחיים שלנו, שאנחנו צריכים להיות מודעים לכך שיש השלכות למה שאנחנו עושים באינטרנט.

בכל יום יש יותר מ-500 מיליון משתמשים פעילים באינסטגרם והמספרים גדלים במהירות. בשנת 2017 דווח כי למעלה מ-80% מבני 13-24 משתמשים באינסטגרם מדי יום או כמעט מדי יום.

איך להשיג 10 אלף עוקבים ולייקים באינסטגרם?

אם אתה חדש באינסטגרם, יכול להיות קשה להשיג עוקבים ולייקים. אבל יש כמה דברים שאתה יכול לעשות כדי להקל.

הדבר הראשון הוא שאתה צריך תמונת פרופיל אטרקטיבית. זו תמונה שלך או משהו שמייצג את המותג שלך. כדאי שיהיה לך גם ביוגרפיה קליט שאומר לאנשים למה הם יכולים לצפות מהחשבון שלך.

זה יגרום לאנשים לעקוב אחריך ולאהוב את הפוסטים שלך מכיוון שהם יידעו מה הם הולכים לקבל אם הם יעשו זאת.

בנוסף לכך, ניתן לרכוש לייקים ועוקבים דרך חברות אשר מעניקות את השירות הזה. אתר מצויין לרכישת לייקים באינסטגרם זה אתר של חברת גט בוסט. חברה מומלצת מאוד בתחום.

5 הסיבות המובילות מדוע אנשים קונים לייקים באינסטגרם

  1. אנשים רוצים להשיג יותר עוקבים או לייקים ברשתות החברתיות, כי הם רוצים להשוויץ במספר העוקבים שלהם.

  2. אנשים רוצים להשיג יותר עוקבים כי זה סוג של מטבע חברתי וגורם להם להרגיש פופולריים.

  3. אנשים קונים לייקים באינסטגרם על מנת להגביר את ההערכה העצמית או את רמת הביטחון שלהם, שכן זה נותן להם תחושת הישג ותוקף בחייהם.

  4. יש אנשים שקונים לייקים באינסטגרם כי הם חוששים שאם לא יעשו כן, הם יאבדו את כל החברים והעוקבים שהרוויחו קשה שאולי לא יאהבו יותר את התוכן שהם מפרסמים ויפסיקו לעקוב אחריהם במקום לעשות לייק או להגיב לפוסטים שלהם או תמונות

  5. יש אנשים שקונים לייקים באינסטגרם כדי שכשאנשים אחרים יראו כמה לייקים יש לפוסטים שלהם, זה יגרום להם ללחוץ על לייק בצורה אוטומטית כדי להיות חלק מהשאר שכן שמים לייק.

מדוע שיווק באינסטגרם חשוב?

אינסטגרם היא אחת מפלטפורמות המדיה החברתית הפופולריות ביותר. יש לו למעלה מ-500 מיליון משתמשים פעילים והוא גדל מיום ליום. עם כל כך הרבה אנשים שמשתמשים בו, שיווק באינסטגרם הופך להיות חשוב מאוד. מאמר זה מדבר על מדוע שיווק באינסטגרם חשוב ומה אתה צריך לעשות כדי לקבל קמפיין מוצלח.

  1. הדבר הראשון שאתה צריך לעשות כשאתה חושב על קמפיין שיווקי באינסטגרם הוא להכיר את הקהל שלך ממש טוב. עליך להבין כיצד הם משתמשים באפליקציה, מה הם אוהבים ומה הם לא אוהבים, קבוצת הגיל והמגדר שלהם וכו'. זה יעזור לך ליצור עבורם תוכן טוב יותר שיש סיכוי גבוה יותר שישימו לב אליהם בפיד שלהם ויאהבו אותם.

  2. הדבר השני שאתה צריך לעשות לפני שמתחילים קמפיין שיווקי באינסטגרם הוא להגדיר חשבון עסקי בפלטפורמה ולוודא שהחשבון של העסק שלך מאומת. אתה יכול לעשות זאת על ידי מעבר לדף העזרה העסקי של אינסטגרם וביצוע ההוראות.

  3. הדבר השלישי שאתה צריך לעשות לפני שמתחילים קמפיין שיווקי באינסטגרם הוא להגדיר פרופיל למוצר או למותג שלך באינסטגרם. אתה יכול להשתמש בפרופיל קיים או ליצור פרופיל חדש מאפס. איזו אפשרות תבחר תלויה על מה יש לך גישה ולמה הכי נוח לך.

  4. הדבר הרביעי שאתה צריך לעשות לפני שמתחילים קמפיין שיווקי באינסטגרם הוא להבין מהו קהל היעד שלך באינסטגרם. זה יעזור לך לקבוע כמה לייקים, עוקבים ומעורבות יקבלו הפוסטים שלך על בסיס יומי. אתה רוצה לוודא שהקהל עבור המוצר שלך או המותג באינסטגרם גדול מספיק כדי שהפוסטים שלך יגיעו להרבה אנשים, אבל לא כל כך גדול שיהיה קשה להגיע לכולם. גודל קהל יעד אידיאלי יהיה 100,000 או יותר.

  5. הדבר החמישי שאתה צריך לעשות לפני שמתחילים קמפיין שיווקי באינסטגרם הוא להגדיר את הפרופיל שלך עבור המוצר או המותג שלך באינסטגרם. זה כולל בחירה של תמונת שער ותמונת פרופיל, כמו גם הפריסה הכללית של הפרופיל שלך.

  6. הדבר השישי שאתה צריך לעשות לפני שמתחילים קמפיין שיווקי באינסטגרם הוא להמציא אסטרטגיה לסוג התוכן שתפרסם באינסטגרם. כדאי שתחשוב על אסטרטגיה לפני שתתחיל לפרסם כדי שתדע אילו סוגי פוסטים יקבלו מעורבות, לייקים , והערות.

  7. הדבר השביעי שאתה צריך לעשות לפני שמתחילים קמפיין שיווקי באינסטגרם הוא ליצור רשימה של האשטאגים פוטנציאליים עבור הקמפיין שלך. זה יעזור לך להחליט איזה סוג תוכן לפרסם באינסטגרם כדי שתוכל להשתמש בהאשטאגים הרלוונטיים ביותר לתוכן.

חלק 1: מה תצטרכו כדי לקבל יותר לייקים באינסטגרם

אינסטגרם היא פלטפורמת מדיה חברתית פופולרית לשיתוף תמונות וסרטונים. יש לו בסיס משתמשים עצום עם למעלה מ-800 מיליון משתמשים פעילים חודשיים. ישנן סיבות רבות מדוע אנשים משתמשים באינסטגרם, ואחת מהן היא לקבל לייקים על הפוסטים שלהם. ניתן לעשות זאת על ידי מעקב אחר משתמשים אחרים, הערות על התמונות שלהם, או לייק ושיתוף לפוסטים שלהם.

בפוסט הזה, נבדוק מה אתה צריך כדי לקבל יותר לייקים לפוסטים שלך באינסטגרם.

נתחיל בלבדוק את היתרונות של קבלת יותר לייקים על הפוסטים שלך. לאחר מכן נדבר על הדרכים השונות שבהן תוכל לקבל יותר לייקים על הפוסטים שלך באמצעות התכונות של אינסטגרם כגון מעקב אחר משתמשים אחרים והערה על פוסטים של אנשים אחרים. נדבר גם על אפליקציות של צד שלישי שתוכל להשתמש בהן

חלק 2: צור תוכן אינסטגרם מרתק שימשוך יותר לייקים

בחלק הראשון של הסדרה הזו, בדקנו איך למצוא את התוכן המתאים לאינסטגרם ואיך לצלם תמונות טובות יותר. אלו הם שלבים חיוניים שיתנו לך התחלה טובה ויהפכו את החשבון שלך למעניין יותר לעקוב אחריו.

אבל יש דברים אחרים שאתה יכול לעשות כדי לקבל יותר לייקים באינסטגרם. כעת נבחן כמה מהדברים הללו ומה הם כרוכים.

  • פרסום באופן קבוע: זו אחת הדרכים החשובות ביותר להשיג יותר לייקים באינסטגרם. זה אולי נראה מובן מאליו, אבל אם תפרסם לעתים קרובות מדי או לעתים רחוקות מדי אנשים יאבדו עניין בחשבון שלך. פרסום באופן קבוע גורם לאנשים לחזור לעדכונים וגורם להם לרצות לעשות לייק לפוסטים שלך כי הם יודעים שיהיה פוסט חדש בקרוב.

  • שימוש בהאשטאגים: האשטגים הם דרך להתחבר עם משתמשי אינסטגרם אחרים. ככל שתשתמש ביותר האשטגים בפוסט שלך, כך גדל הסיכוי שאחרים ימצאו את התמונה שלך. אתה יכול גם להשתמש בהאשטאגים כדי למצוא אנשים מעניינים באינסטגרם שחולקים תחומי עניין דומים כמוך.

  • שיתוף: אל תפחד לשתף תמונות שלך ודברים הקשורים למה שאתה עושה . אדם יאהב את התמונה שלך רק אם הוא מתעניין בנושא. זה יכול להיות חוף ים אטרקטיבי, תמונה של העיר בה אתה גר או מסעדה שאתה אוהב.

  • שימוש במסננים מסוימים: ישנם סוגים רבים ושונים של מסנני אינסטגרם וחלקם יכולים לעזור לך לקבל יותר לייקים באינסטגרם. לדוגמה, מסנן הוורדים הוא כזה שאנשים מוצאים מושך .

באיזה סוג של האשטגים כדאי להשתמש?

האשטגים הם דרך מצוינת להגדיל את מספר הלייקים לפוסט שלך באינסטגרם. אבל איך יודעים באילו האשטאגים להשתמש?

ישנם שלושה סוגים עיקריים של האשטאג שכדאי לקחת בחשבון בעת פרסום באינסטגרם:

  • האשטגים הקשורים למותג או למוצר שלך

  • האשטגים שפופולריים בתעשייה

  • האשטגים שקשורים לתוכן הפוסט שלך

האשטגים הם דרך לסווג ולמצוא פוסטים במדיה החברתית. הם עוזרים למשתמשים למצוא תוכן שהם היו רוצים לראות על ידי חיפוש האשטאגים.

ההאשטאג הפופולרי ביותר באינסטגרם הוא #love, ואחריו #instagood, #me, ולאחר מכן #followme.

ההאזנים משמשים למטרות שונות וניתן להשתמש בהם בדרכים שונות. לדוגמה, מישהו עשוי להשתמש בהאשטאג כאשר הוא רוצה להביע את רגשותיו לגבי משהו או כאשר הוא רוצה לשתף אירוע ספציפי.

תפריט נגישות אתר