יותר מפרסומות: סוגי הSMS שכדאי לשלוח ללקוחות

Gradient Line

תוכן עניינים

סוגי ה Sms שכדאי לשלוח

שיווק דיגיטלי הוא תחום רחב יריעה שכולל מגוון רחב של פלטפורמות ואמצעים. אחת האופציות שכדאי לכל עסק לנצל היא SMS. אמנם מאז שהווטסאפ הגיח לחיינו, רובנו מתקשרים עם חברים וקרובי משפחה באמצעותו ולא ב-SMS-ים, אבל לצרכים עסקיים כדאי לבחור בדרך הוותיקה. בנוסף מסייעים ה-SMS-ים בניהול קשרי לקוחות ביעילות ובקלות, וכאן בעמוד תמצאו פירוט של כל סוגי ההודעות שכדאי לשלוח ללקוחות.

הצעות אטרקטיביות מכל הסוגים

הקטגוריה הראשונה של הודעות SMS שאפשר, וכדאי, לשלוח ללקוחות היא הצעות אטרקטיביות: מבצעים מעניינים, מוצרים או שירותים חדשים שהעסק מציע, אירועי מכירות קרובים, מוצרים שכדאי לרכוש בתזמון הנוכחי (למשל לפני חג מסוים, בתחילת הקיץ וכו'), ועוד.

הדגש העיקרי הוא שההצעה חייבת להיות אטרקטיבית באמת. הצעות סתמיות לא ימשכו את תשומת הלב ואף עלולות לפגוע במותג.

קופונים והטבות אישיות

מערכות לשליחת הודעות SMS מאפשרות לכל בעל ובעלת עסק להציע גם הטבות אישיות וקופונים ספציפיים לאדם. כך למשל תוכלו להעניק מתנת יום הולדת ללקוח ותיק בדמות הנחה של 20% על הקנייה הבאה שלו (או על מוצרים ספציפיים). עוד דוגמה היא קופונים על סמך רכישות בעבר, כלומר למוצרים ושירותים שיש סיכוי סביר שאותו אדם אכן זקוק להם וישמח לקבל עבורם קופון הנחה.

כמו בקטגוריה הקודמת, כל הטבה או קופון חייבים לכלול ערך אמיתי עבור הלקוח, כדי לשמר את הקשר אתכם ולחזק את ערך המותג בעיניו.

עדכונים

שליחת SMS לכל הלקוחות, בלחיצת כפתור פשוטה, היא גם דרך נוחה ליידע את קהל היעד שלכם לגבי שינויים. למשל, הארכת שעות הפתיחה של סניפי החברה או סניף ספציפי. או עדכון לגבי שעות הפעילות בעסק בתקופת חגים. דוגמה נוספת לעדכון היא כשיש שינוי רגולטורי בתחום הפעילות שלכם, וחשוב ליידע את הלקוחות לגבי ההשלכות של אותו שינוי עליכם ועליהם.

אישורים ותזכורות

קליניקה בכל תחום שהוא יכולה להיעזר במערכת שליחת SMS-ים גם כדי ליידע אוטומטית כל לקוח או לקוחה בדבר תור שנקבע להם. מומלץ לשלוח גם תזכורת לגבי התור, 24 או 48 שעות לפני מועד ההגעה הצפוי – וכמובן שגם את הפעולה הזו אפשר לבצע באופן אוטומטי עם מערכת חכמה, בלי לבזבז על כך זמן ומשאבים. שירות זה מפחית למינימום את תופעת אי הגעת לקוחות לתורים ומייעל במידה משמעותית את התנהלות הקליניקה.

על מה חשוב להקפיד בניסוח כל SMS?

לכל סוג של הודעת SMS יש באופן טבעי מאפיינים ספציפיים, אבל יש גם מכנה משותף: קודם כל, כדאי מאוד שההודעות יהיו קצרות וממוקדות (שכן טווח הקשב של כולנו קצר למדי). רצוי להתחיל מיד בערך המוסף ללקוח או במהות ההודעה. הניסוח חייב להיות ידידותי ונעים, וכל הודעה צריכה להסתיים בקריאה לפעולה. מערכות מתקדמות בתחום מאפשרות גם ניתוח של שיעורי פתיחת ההודעות וההיענות להן, ואת הנתונים האלה ניתן לנצל לטובת שדרוג השיווק.

תפריט נגישות אתר