איך בוחרים חברה לבניית אתר לעסק ב-2022?

Gradient Line

תוכן עניינים

חברה לבניית אתרים

מעוניינים להקים אתר אינטרנט לעסק שלכם? הגיע הזמן לחדש את האתר הישן?
אנחנו מזמינים אתכם להצטרף אלינו לכתבה בה נזכיר מספר נקודות שיש להתייחס אליהן כאשר בוחרים חברה לבניית אתרים שתלווה אתכם בכל הקשור לאפיון, לעיצוב ולהקמת האתר לעסק שלכם.

הכתבה בשיתוף עם פולפאוור חברה לבניית אתרים, קידום אתרים, מיתוג עסקי ושיווק דיגיטלי.

כדאי להבין מה השירות כולל

כאשר מדובר על הקמת אתר לעסק, מדובר על הוצאה גדולה ומשמעותית. על כן, עליכם לקבל הצעת מחיר או הסכם שיהיו כמה שיותר מפורטים. במידה ונתקלתם במשפטים או ביטויים לא מובנים, מומלץ שתבקשו שיסבירו לכם את משמעותם. כמו כן, בדקו גם איזה דברים לא כלולים בשירות שהחברה מספקת לכם. לדוגמה, אחסון האתר, רכישת דומיין, כתיבת תכנים - כל אלה הם דברים שלא כלולים בשירות.

זכרו שהאתר שלכם אמור לייצר ערך לעסק ועל כן הגדירו תקציב מתאים

אם התחלתם בסקר שוק, בוודאי שמתם לב שטווח המחירים לאפיון ובניית אתר הוא רחב יחסית והוא קשור בכל מיני פרמטרים כמו, הגודל של האתר, הטכנולוגיה, לוחות הזמנים, ההתאמות ועוד. איך תדעו להגדיר את התקציב? נסו לבצע הערכה של האתר בהתאם להכנסות העסק ולמוניטין של העסק. לדוגמה, אם מדובר על אתר שיהיה בלוג ללא כוונות רווח, אין שום סיבה שתשקיעו עשרת אלפי שקלים. מה שכן, אם אתם חברה עם הכנסות גדולות וקהל לקוחות גדול, אז מומלץ שתבנו אתר מרשים עם חברה מקצועית שיש לה ניסיון רב בתחום וכזאת שעושה שימוש בטכנולוגיה הכי טובה.

וודאו שאתם מקבלים אפיון אתר מסודר

כאשר מקימים אתר לעסק, הדבר דורש הגדרה של מטרות, הגדרה של קהלי יעד, ניתוח מתחרים ותכנון מקדים. על כן, חשוב מאוד שתקבלו אפיון אתר מסודר. כך תוכלו להיות בטוחים שגם הספק וגם אתם מרוצים ממבנה האתר והעיצוב שלו וזאת עוד לפני שהתחילה בניית האתר בפועל.

בקשו לראות תיק עבודות

לכל חברה לבניית אתרים, יש תיק עבודות. הוא כולל אתרים שעוצבו ללקוחות. באמצעות תיק העבודות, תוכלו לראות את הסגנון העיצובי ולבדוק אם הוא אכן מקצועי מספיק והאם אתם מתחברים אליו.

וודאו שלא חתמתם עם הספק על התקשרות לכל החיים

זכרו שהמאמרים, פניות הגולשים, התמונות, התגובות למאמרים וכתובת הדומיין של האתר, כל אלה הם נכסים שיש להם ערך רב עבורכם. אחרי שהסתיים תהליך בניית האתר, הם צריכים להיות בשליטה מלאה שלכם בלבד. גם במידה והחלטתם לנתק את ההתקשרות עם הספק שלכם.

כמה מילים לסיכום...

אין ספק שכאשר מדובר על הקמת אתר אינטרנט לעסק, מדובר על השקעה לטווח ארוך.
החברה אותה אתם בוחרים תלווה אתכם לאורך כל תהליך ההקמה של האתר.
נמליץ לכם ליישם את כל מה שהוזכר לעיל וכך לבחור בחברה הנכונה והמתאימה ביותר שתבנה את האתר שלכם. שיהיה בהצלחה!

 

תפריט נגישות אתר