איך למכור יותר קורסים דיגיטליים

Gradient Line

תוכן עניינים

קורסים דיגיטליים מנצחים

אסטרטגיות שיווק לקורסים דיגיטליים

הדרך הטובה ביותר לשווק את הקורס הדיגיטלי שלך היא להשתמש בשילוב של ערוצי שיווק. עליך לוודא שאתה משתמש באסטרטגיית השיווק הנכונה עבור הפלטפורמה שבה אתה משתמש. לדוגמה, אם אתה משתמש בבלוג כערוץ השיווק שלך, אז חשוב ליצור תוכן שישותף במדיה החברתית ובאתרים אחרים.

עם כל כך הרבה פלטפורמות זמינות לשיווק קורסים דיגיטליים, זה יכול להיות קשה לדעת מאיפה להתחיל. עליך לוודא שאתה משתמש באסטרטגיית השיווק הנכונה עבור הפלטפורמה שבה אתה משתמש. לדוגמה, אם אתה משתמש בבלוג כערוץ השיווק שלך, תרצה לפרסם בבלוג שלך ושיהיה לך טופס הרשמה לניוזלטר באתר שלך.

כדאי גם לבדוק אילו אסטרטגיות שיווק היו מוצלחות בעבר ולנסות את אלה עם הקורס הדיגיטלי שלך. אם אתה רוצה מידע נוסף על איך לשווק את הקורס הדיגיטלי שלך, עיין במאמר זה בנושא "כיצד לשווק את הקורסים הדיגיטליים שלך".

ישנן דרכים רבות לשווק את הקורס הדיגיטלי שלך. חלק מערוצי השיווק הפופולריים יותר לקורסים דיגיטליים כוללים: אתרי אינטרנט, פייסבוק, אינסטגרם, תוכן וידאו ביוטיוב ובלוגים.

מהו קורס דיגיטלי?

קורס דיגיטלי הוא שיעור שאתה יכול לקחת אונליין. אתה יכול למצוא אותם בפלטפורמות כמו Udemy, Skillshare ו-Coursera. קורסים אלה מורכבים בדרך כלל מסרטונים ותוכן מולטימדיה אחר שאליו אתה יכול לגשת בכל עת מהטלפון או המחשב הנייד שלך.

ישנן דרכים רבות למכור יותר קורסים דיגיטליים. דרך אחת היא להציע גישה לכל החיים לקורס תמורת תשלום חד פעמי. כך אנשים לא יצטרכו לשלם עבור הקורס בכל פעם שהוא עולה במחיר או אם הם רוצים לעבור אותו שוב בעתיד. דרך נוספת היא על ידי הצעת תוכנית שותפים שבה אנשים שמקדמים את המוצר שלך מקבלים תשלום כאשר מישהו קונה מהם.

קורסים דיגיטליים הם קורסים דיגיטליים שאתה יכול לקחת מהנוחות של הבית שלך. הם דרך מצוינת ללמוד על נושאים שמעניינים אותך ולשפר את הכישורים שלך.

מאז השקתם בתחילת שנות ה-2000, הקורסים הדיגיטליים הפכו פופולריים יותר ויותר. קורסים דיגיטליים מציעים מספר יתרונות על פני חינוך מסורתי מבוסס כיתות, כולל:

  • גמישות: אתה יכול ללמוד מתי ואיפה שמתאים לך

  • התאמה אישית: ניתן להתאים את הקורס כך שיתאים לצרכים ולתחומי העניין שלך

  • עלות: לעתים קרובות הם זולים יותר מחינוך מסורתי מבוסס כיתה

  • גיוון: יש מגוון רחב של נושאים זמינים

איך בוחרים נושא?

  1. הצעד הראשון הוא לזהות את קהל היעד שלך. אתה צריך לדעת את נקודות הכאב שלהם, מה הם רוצים ללמוד ואיך אתה יכול לעזור להם.

  2. השלב השני הוא להבין את תהליך הקנייה שלהם. מהם השלבים שהם עוברים לפני רכישת מוצר? איך המוצר שלך ישתלב בתהליך הזה?

  3. השלב השלישי הוא להבין את הערך של מה שאתה מציע. מה מספק להם הקורס הדיגיטלי שלך? איך זה יעזור להם?

  4. השלב הרביעי והאחרון הוא על מיצוב הקורס הדיגיטלי שלך בשוק. ניתן לעשות זאת על ידי עריכת מתווה של היתרונות של הקורס הדיגיטלי שלך, תמחורו בהתאם, ולאחר מכן יצירת אסטרטגיה שיווקית.

מהם היתרונות בבניית קורס דיגיטלי?

ישנם יתרונות רבים לבניית קורס דיגיטלי. זה יכול לעזור לך לבסס אמינות וסמכות בנישה שלך. זה גם יכול לעזור לך להרוויח יותר כסף עם פחות זמן מושקע.

הצעד הראשון הוא לקבוע על מה הקורס שלך צריך להיות. הנושא צריך להיות קשור למומחיות שלך או לנושא שיש לך הרבה ידע לגביו. לאחר מכן, עליכם ליצור תכנית לקורס ולהחליט על תוכן ואורך הקורס. כדאי גם לחשוב מי קהל היעד שלך, כמה זמן יש לו ומה המטרות שלו ללימוד הקורס. לבסוף, צור מתווה עם כל הנושאים שיכוסו בכיתה שלך כדי להבטיח שזה יהיה מקיף ומאורגן

קורסים דיגיטליים נוחים וחסכוניים יותר מאשר קורסים לא דיגיטליים. לדוגמה, עם קורס דיגיטלי, התלמידים יכולים ללמוד מהבתים שלהם מבלי לנסוע כדי להשתתף בשיעור.

לקורסים לא דיגיטליים יש גם יתרונות רבים. הם בדרך כלל יקרים יותר אבל הם מספקים לסטודנטים חוויה אישית שקשה לשכפל באינטרנט. קורסים לא דיגיטליים גם מספקים לסטודנטים את ההזדמנות ליצור קשרים וליצור אינטראקציה עם אנשים אחרים בתעשייה שאולי יוכלו לעזור להם בהמשך הדרך.

כיצד להגדיר את הדומיין ושירות האירוח שלך?

הצעד הראשון למכירת קורסים דיגיטליים באתר שלך הוא הגדרת הדומיין ושירות האירוח שלך.

אם אתה חדש בתחום הזה, זה יכול להיות קצת מבלבל לבחור את שירות האירוח הטוב ביותר עבור הצרכים שלך. ישנם גורמים רבים שאתה צריך לקחת בחשבון לפני קבלת החלטה.

לדוגמה, סוג הקורס שאתה מוכר והתכונות שהוא דורש. מספר המבקרים שייכנסו לאתר, באיזו תדירות הם יבקרו וכן הלאה.

ננסה לעזור לך כעת למצוא כמה תשובות לשאלות אלו, כך שתוכל לקבל החלטה מושכלת לגבי שירות האחסון המתאים ביותר לצרכים שלך.

אם אתה רוצה להקים אתר אינטרנט, הדבר הראשון שאתה צריך הוא שם דומיין. זה מה שאנשים יקלידו בדפדפן כדי להגיע לאתר שלך. שם דומיין יכול להיות כל מה שאתה רוצה שהוא יהיה, אבל הוא חייב להסתיים ב-.com, .net או .org. אם מישהו מקליד www.example.com הוא יעבור לאתר שלך אם הוא רשום כדוגמה לשלושת סוגי הדומיינים הללו.

הדבר השני שאתה צריך עבור האתר שלך הוא שירות אירוח שבו בקשות של דפדפן אינטרנט של אנשים נענות כאשר הם מקלידים את שם הדומיין בחלון דפדפן האינטרנט שלהם ולוחצים על אנטר או לוחצים על הקישור מתוך דוא"ל או מדיה חברתית. שירות אירוח הוא המקום שבו קבצי האתר שלך נשמרים ומתארחים כך שאנשים יוכלו לקרוא, לשתף או לצפות באתר האינטרנט שלך באופן אחר באינטרנט עבור המחשבים והמכשירים הניידים שלהם.

איך לבנות אתר או בלוג?

הצעד הראשון למכירת יותר קורסים דיגיטליים הוא להקים אתר או בלוג. אלו הן הפלטפורמות שבהן תוכל להציג את הקורס שלך, להסביר מה הוא ואיך הוא יכול לעזור לאנשים.

כדאי שיהיה לך גם דף נחיתה לאתר או לבלוג שלך, שבו אנשים יוכלו להירשם לקורס שלך. זה אמור להיות העמוד הראשון שצץ על המסך כאשר מישהו מבקר באתר שלך.

כמו כן, חשוב שתציעו תוכן בחינם באתר שלכם כדי שאנשים יקבלו מושג מה הם יכולים ללמוד מכם וכיצד הם יפיקו מכך תועלת.

5 טעויות נפוצות בעת מכירת קורסים דיגיטליים וספרים אלקטרוניים

  1. אין בראש מטרה ברורה כאשר אתה יוצר מוצר חשוב לדעת מה המטרה הסופית שלך. אם אתה לא בטוח לגבי המטרה הסופית, אז לא תדע איך לגרום למוצר שלך להצליח. אתה צריך לדעת מה הלקוח שלך רוצה ואיך הוא רוצה שזה יימסר.

  2. לא להבין את צרכי הלקוח אם אתם מוכרים מוצר דיגיטלי, אז חשוב שתבינו מה הלקוח צריך מהמוצר שלכם לפני שהוא רוכש אותו. ניתן לעשות זאת על ידי שאילת שאלות והקשבה לתשובות שלהם, או על ידי שימוש בסקרים וסקרים בנקודת המכירה כדי לברר יותר על הצרכים והציפיות שלהם מהמוצר שלך.

  3. אין תוכנית פעולה לאחר הרכישה ברגע שמישהו רכש את אחד מהמוצרים הדיגיטליים שלך , חשוב שתמציא עבורם תוכנית פעולה לאחר הרכישה. משמעות הדבר היא לעדכן אותם לגבי מה לעשות הלאה, כיצד הם יכולים להשתמש במוצר שלך והיתרונות של השימוש במוצר שלך.

  4. אין אסטרטגיית תמחור: חשוב לדעת מה ערך המוצר שלכם לפני שקובעים עבורו מחיר מתאים. כדי להבין מה ה שווה, אתה צריך לדעת באילו מוצרים דומים אחרים נמכרים ובכמה הם נמכרים.

  5. אין אסטרטגיית תמחור ברורה מספיק: על מנת לשמור על מודל עסקי בר קיימא, חשוב שתהיה לך אסטרטגיית תמחור ברורה לפני השקת המוצר שלך. המשמעות היא שתהיה לך טווח מחירים המשקף את הערך של תכונות המוצר שלך.

תפריט נגישות אתר