החשיבות של בניית קישורים לקידום האתר שלך

Gradient Line

תוכן עניינים

החשיבות של בניית קישורים לקידום האתר שלך

קידום קישורים הוא כלי עוצמתי לקידום אתרים, אם נעשה בו שימוש נכון הוא יכול לשפר את מיקום האתר בתוצאות החיפוש, להגדיל את ההמרות ואת היקפי המכירות. עם זאת, רכישה חסרת הבחנה של קישורים, פרסומם באתרים עם תוכן לא ייחודי או לא רלוונטי, והפצה לא אחידה של קישורים יכולים להזיק יותר מלהועיל. ההמלצות שלפניכם יעזרו לכם להשתמש בכלי השיווקי הזה בצורה נבונה, ללא הסיכון להיענש על ידי מנועי החיפוש.

בניית קישורים הוא מרכיב חשוב בקידום אתרים הלא הם קישורים למשאבים של צד שלישי. הנוכחות שלהם מעידה למנועי החיפוש שהאתר שלך פופולרי בקרב המשתמשים, וקישורים אלה מאפשרים גם להגדיל את מספר המעברים לאתר המקודם. מסיבה זו, הם צריכים להיות טבעיים ככל האפשר, והמאמר בו הם מתפרסמים צריך להיות מוקלד למשתמשים ולא למנועי החיפוש.

בתהליך קידום הקישורים מעורבים שני גורמים: אתר הנמען והאתר התורם. התורם הוא המשאב עליו ממוקם הקישור, הנמען הוא האתר שאליו הוא מוביל.

כיצד פועלת בניית קישורים

את האמת הכל די פשוט כאן - כל מה שצריך לעשות הוא להכניס קישורים לאתר שלכם במאמרים סמכותיים באתרים עם DR גבוהה ככל הניתן. לא רק שמשתמשים ילחצו עליהם  ואתם תקבלו תנועה ממוקדת. מנועי החיפוש מתעדים את הקישורים ואם הקישורים איכותיים מיקום האתר אליו נשלח הקישור בתוצאות החיפוש עולה.

למשל, אנחנו מקדמים אתרי שירות: בחיפוש יש שני אתרים בנושאים דומים עם אותם פרמטרים לערך. אחד מהם מקושר על ידי משאבים סמכותיים ומקבל תנועה ממוקדת, השני לא. איזה מהם יופיע גבוה יותר בתוצאות החיפוש? כמובן, אתר שפופולרי יותר בקרב המשתמשים.

הערה! קישורים חיצוניים יכולים לשפר את דירוג האתר, אבל הם לא יפתרו את כל הבעיות. לקידום מוצלח יש צורך גם לעקוב אחר איכות הפרסומים. אם תפרסמו תוכן באיכות נמוכה, סביר שקידום קישורים לא ישפר את מיקום האתר בתוצאות החיפוש. דיברנו בפירוט על איך לקדם אתרים באופן אורגני במאמר אחר, אותו ניתן למצוא בבלוג שלנו.

לפיכך, בניית קישורים יכולה להועיל אם האתר תקין מבחינה טכנית, מכיל תוכן שימושי ואיכותי, וישנם קישורים על משאבים בנושאים דומים בעלי סמכות גבוה.

דרכים להגדלת כמות הקישורים

בניית קישורים לקידום אתרים באמצעות משאבים חיצוניים ניתן להשיג ללא תשלום ובתשלום.

קישורים בתשלום נמכרים באתרים מיוחדים הפועלים על אותו עיקרון כמו אלו של סחורות. הקונים כאן הם מבצעי אופטימיזציה ומומחי קידום, והמוכרים הם הבעלים של אתרים יעודיים, וכן מתווכים שמרוויחים כסף מקניית ומכירת קישורים.

ניתן לקנות קישורים לתמיד או לתקופה מסוימת. ככלל, קניית קישורים תמידיים ממוקמים במאמרים נושאיים, כותרת תחתונה (חלק תחתון) או סרגל צד (חלק צדדי) של האתר התורם. הם יקרים יותר מאשר קניית קישורים זמניים, אך הם מעוררים יותר אמון מצד המשתמשים וממנועי החיפוש.

קישורים להשכרה נמכרים לזמן מוגבל. מנועי חיפוש לא אוהבים קישורים לטווח קצר, אבל אפשר להשתמש בהם למשל, כשצריך למכור מוצר מסוים, לערוך מבצע או אירוע כלשהו, ​​שלאחריו לא יהיה צורך יותר בקישור. בכל שאר המקרים, עדיף לבחור בקישורים תמידיים.

המחירים של קניית קישורים חיצוניים לשיפור המיקומים בתוצאות החיפוש של גוגל תלויים במספר גורמים ויכולים להשתנות פי 5-10 . עלות הקישורים מושפעת מכמה גורמים:

  • תכונות מיקום - קטע משאבי תורם ומיקום בדף (למטה, למעלה, סרגל צד).
  • גיל האתר והאוטוריטה שלו.
  • פרופיל המשאב - סוג האתר
  • מספר הקישורים היוצאים - ככל שישנם פחות קישורים חיצוניים באתר, כך טוב יותר.
  • זמינות של מסננים למנועי החיפוש.

מחיר הקישור נקבע על ידי הבעלים של האתר התורם או זירת המסחר. היקרים ביותר הם קישורים נצחיים המוצבים בעמוד הראשי ובמאמרים על משאבים סמכותיים. עליהם תצטרכו לשלם מחיר גבוה, אך השפעת הקידום תהיה בולטת הרבה יותר מאשר מקישורים זמניים המתפרסמים בתת-מדור של אתר עם תנועה מועטה.

איך משיגים קישורים בחינם

מנועי חיפוש נאמנים יותר לקישורים חינמיים, מכיוון שהם טבעיים יותר, אך גם קשה יותר להשיגם. הקישורים האיכותיים והמשמעותיים ביותר הם אלו שמשתמשים משתפים באופן טבעי בדפי הרשתות החברתיות שלהם, בפורומים ובבלוגים. ניתן לקבל קישורים כאלה באמצעות תחרויות, הגרלות, ומבצעים למינהם. זוכרים את הטרנד של עסקים רבים? אם יהיו פה מליון לייקים ו100 אלף שיתופים תקבל את המוצר בחינם. זה בדיוק זה.

אפשרות נוספת לקבלת קישורים בחינם היא רישום האתר בקטלוגים יעודיים, פרסום מידע על תעשיית השירות שלכם, פלטפורמות נושאיות, מאמרי מומחים, פוסטים על מוצרים ושירותים של החברה בדפי רשתות חברתיות.

כמו כן אתרים בנושאים דומים לכם ומוכרי מוצרים משלימים ישירות או בעקיפין של העסק שלכם יהיו רעיון טוב לבניית קישורים. שיטה זו של בניית קישורים נקראת Outreach. פרסום הדדי מועיל לשני הצדדים, ולכן בעלי אתרים רבים מקדמים שיתופי פעולה בעזרת שיתוף מידע זה על זה.

כמו שהסברנו בניית קישורים אינה משימה קלה, בין אם זו קניית קישורים או השגתם בחינם. בסוף הרי, כמו כל דבר, זה עניין של זמן וכסף. תנו לנו לבנות לכם קישורים במחירים המשתלמים ביותר, והכי חשוב באיכות גבוה. כזו שתבנה לכם טראפיק (תנועה) לאתר, ותהפוך גולש פשוט ללקוח משלם.

הכתבה נכתבה בשיתוף קונטקט מי - בניית דפי נחיתה ואתרים לעסקים

תפריט נגישות אתר