כך תבחרו חברת שירותי תוכן באנגלית

Gradient Line

תוכן עניינים

כך תבחרו חברת שירותי תוכן באנגלית

בחירת חברת שירותי תוכן באנגלית יכולה להשפיע על הנוכחות הדיגיטלית העסקית. לא במקרה נאמר כי התוכן הוא המלך וככל שהשנים עוברות ויותר פלטפורמות ״דואגות״ שנהיה מול המסך, כך ישנה משמעות גדולה יותר ליצירת התוכן. אז בין אם הגעתם לכאן כי אתם בעלי עסקים שרוצים להרחיב את הנוכחות האינטרנטית שלכם ובין אם אתם חברה המחפשת למתג את עצמה ברשת, את המאמר הבא תרצו לקרוא.

חברת שירותי תוכן בשפה האנגלית תוכל להציע שירותים מגוונים כשכולם בתחום התוכן. מכתיבת אתרים שלמים, מצגות משקיעים ועד לבלוגים ופוסטים לרשתות החברתיות. האמת היא שיכול להיות שתגלו שהחברה תוכל לספק הרבה יותר מכפי שאתם מדמיינים כולל תסריטים, סלוגנים, מיקרו-קופי ועוד שלל שירותים. כל אלה יכולים לשנות את ההבדל בין ההצלחה העסקית לבין ניסיון לבלוט מעל כולם (אך לא תמיד להצליח בכך).

להבין את הדרישות של המותג

הדבר הראשון שיש לעשות בדרך לבחירת חברת שירותי תוכן באנגלית הוא להבין מהם הצרכים של המותג. ישנם מותגים שירצו להקים אתר חדש וישנם מותגים שירצו ליצור קשרים עסקיים בלינקדאין. כל אלה חשובים אך לא תמיד יש צורך בכולם. כבר בשלב הראשוני ועוד לפני יצירת הקשר עם החברה כדאי לשאול את השאלות הבאות:

  • אילו תכנים נצטרך – האם אלו יהיו בלוגים, מאמרים, תרגום של האתר מעברית לאנגלית, וואן פייג׳ר, מצגת משקיעים, פוסטים ועוד.
  • מהי מטרת התוכן – אי אפשר לצאת מנקודת הנחה שברור לנו מה המטרה. יכול להיות שנרצה להגביר את המודעות למותג, לעודד תנועה לאתר, ליצור לידים ואולי ״לחנך״ את הקהל.
  • מי קהל היעד – חברת תוכן באנגלית תרצה להבין מיהו קהל היעד ורצוי לחשוב עליו עוד לפני שמתחילה מלאכת הכתיבה וזאת כדי לבחור את סגנון וטון הכתיבה.
  • מהו התקציב – ישנם פרויקטים שהם חד פעמיים ויש להגדיר להם תקציב ספציפי ופרויקטים שלא נגמרים להם יש להגדיר תקציב חודשי ובהתאם לבדוק מה חברת שירות תוכן באנגלית יכולה להציע.
  • האם יש ציר זמן – בפרויקטים שמוגדרים בזמן יש לבחור חברת תוכן שיכולה להציע זמינות שמתאימה לפרויקט. כמובן, אין צורך להתפשר על האיכות אך חשוב כבר בתחילת הדרך להגדיר לוח זמנים.

3 טיפים לבחירת חברת שירותי תוכן באנגלית

עסקים, משקיעים וחברות גדולות זקוקים לא פעם אל שירותי כתיבת תוכן באנגלית וכן קופירייטינג באנגלית. בין אם מדובר על פרויקט חד פעמים ובין אם מדובר על פרויקט ארוך טווח, החברה הנכונה יכולה להבדיל בין הצלחה והבאת לקוחות חדשים מהאינטרנט לבין ניסיונות לא מוצלחים. שלושת הטיפים הבאים יסייעו במציאת החברה הנכונה:

1.      בחינת תיק עבודות

תיק העבודות של החברה יכול להעיד על היכולות שלה ועל סגנון הכתיבה. היתרון של עבודה על חברת תוכן באנגלית לעומת פרינלסר יחיד יהיה בכך שהיא עובדת בצוות עם מספר כותבים ולכל עבודה מותאם הכותב הטוב ביותר (או הכותבת כמובן). את התוצאות אפשר יהיה לראות בתיק העבודות.

2.      תקשורת מול החברה

אין כל צורך ״לסגור״ עבודה לפני שמתבצעת שיחת היכרות ראשונית. בשיחה הראשונה אפשר להתרשם מהחיבור, יכולת ההקשבה של החברה, ההבנה שלה בתחום התוכן והיכולת לכתוב או לפצח בריף. לרוב, השיחה הראשונה תהיה באורך של כחצי שעה והיא מיועדת להכרות שמובילה להחלטה האם לעבוד יחד או לא.

3.      חברת A-Z Contnet

חברת A-Z Contnet היא חברת שירותי תוכן באנגלית המספקת שירותי כתיבת תוכן באנגלית. החברה הוקמה על ידי ישראלים המתגוררים בקנדה, השיחות מולה מתקיימות בעברית והכתיבה נעשית על ידי כותבי תוכן קנדיים דוברי (וכותבי כמובן) אנגלית שפת אם. זוהי הדרך הטובה ביותר ליהנות מתוכן איכותי, שירות מעולה, הקשבה לצרכים ולדעת שכל פרויקט מתומחר בהוגנות ומתבצע במסגרת לוח הזמנים שנקבע.

בשיתוף: https://a-zcontent.co.il/english/

תפריט נגישות אתר