תעשיית הנדל״ן בארה״ב והמציאות שעובדים עליה

Gradient Line

תוכן עניינים

Image By Jcompa On Freepik מתי זה זמן טוב להשקיע

נדל"ן הוא הרבה יותר מסתם קנייה ומכירה. יש השכרת נדל"ן, ניהול נכסים, בנייה, ניהול פרויקטים ועוד הרבה יותר.

איך אתם תדעו שלא עובדים עליכם - נדל״ן בארה״ב?

ענף הנדל"ן הוא אחד מהענפים המועדים ביותר להונאות בעולם. כתוצאה מכך, חשוב לדעת מה לחפש כאשר אתם שוקלים לעבוד במגזר זה.

ישנם מספר דגלים אדומים המצביעים על כך שאתם עשויים להתמודד עם הונאה של חברה או אדם פרטי. אלו כוללים:

  • לחברה אין כתובת פיזית והיא זמינה רק באינטרנט
  • החברה מציעה עסקאות טובות מכדי להיות אמיתיות
  • לאדם שיוצר איתך קשר יש סיפור נהדר אבל אין דרך לאמת משהו שהוא אומר

אז, כשמדובר נדל״ן בארה״ב צריך להתייעץ עם מומחים.

מהן ההונאות שהם מבצעים בשוק הנדל"ן

הונאות נדל"ן אינן תופעה חדשה. מאז ששוק הנדל"ן צץ, היו נוכלים ורמאים שניסו לנצל אנשים.

הנוכלים מנסים בדרך כלל לפתות את קורבנותיהם לרכוש נכסים שהם יקרים מדי או טובים מכדי להיות אמיתיים. הם גם גורמים לקורבנות שלהם לחתום על מסמכים שהם לא מבינים לפני שהקורבן מבין מה קורה ויוצא מהעסקה.

לאחרונה חלה עלייה בהונאות נדל״ן בארה״ב במהלך השנים האחרונות עקב המספר הגדול של נכסים שנרכשו ונמכרים. מומלץ לאנשי מקצוע בתחום הנדל"ן להיזהר מסימני אזהרה, כגון מיילים לא רצויים עם הצעות של הזדמנויות השקעה, הזמנות לצפות בנכסים ללא כל פנייה מוקדמת או הצעות שנראות טובות מכדי להיות אמיתיות.

איגוד המתווכים הלאומי (NAR) אומר כי אין שיטות לגיטימיות להשקעה בנדל"ן ללא כסף , משאבים, ניסיון ומומחיות.

כיצד לזהות מתווך מתחזה או סוכן מזויף באינטרנט ובאופן אישי

סוכנים מזויפים הם דאגה גוברת עבור המון אנשים תמימים הן עבור התעשייה והן עבור הצרכנים. חשוב לדעת איך לזהות אותם על מנת להגן על עצמכם מפני הונאה וקבלת מתווך שלא יעזור לכם בצרכים שלכם.

שימו לב לדגלים האדומים האלה:

  • האתר שלהם מעוצב בצורה גרועה או נראה לא מקצועי
  • יש להם קצב תחלופה גבוה
  • הם כל הזמן משנים את שמם או פרטי יצירת קשר
  • אין להם ביקורות או המלצות מלקוחות קודמים

טקטיקות טיפוסיות של מוכר או קונה שנחשפו בתעשייה שופעת עם שיטות הונאה

בעולם השיווק הדיגיטלי, יש הרבה שיטות הונאה שמוכרים וקונים משתמשים בהם כדי לנסות להתקדם.

פיתיון הוא טקטיקה נפוצה לנסות לגרום לקונים להתעניין יותר בפריט, ואז למכור להם אותו. המוכר יפתה את הקונה לחשוב שהמוצר הוא עסקה טובה, מה שיגדיל את הסיכוי שהקונה יקנה אותו. לאחר מכן, כאשר הקונה מתקרב לקנייה, המוכר מחליף את מה שהוא מוכר ללא אזהרה או הסבר.

טקטיקה זו יכולה להיות נפוצה למדי במודעות בפלטפורמות מדיה חברתית כמו אינסטגרם או פייסבוק מכיוון שאנשים לעתים קרובות ראו את הטקטיקה הזו במדיות החברתיות.

אנו מקווים שמאמר זה סיפק לכם את המידע הרלוונטי בעינכם בנושא נדל״ן בארה״ב, מקווים שהמלצתנו עזרה לכם, ומאחלים לכם לעשות עסקים אך ורק עם אנשים ישרים, בהצלחה בכל דרך.

תפריט נגישות אתר