תמונה צבעונית בשחור לבן

יצא לכם לראות תמונה בשחור לבן, אבל עם סיפור צבעוני ביותר?

יצא לכם לראות תמונה בשחור לבן, אבל עם סיפור צבעוני ביותר?

אתם יושבים לכתוב תוכן לפוסט או מאמר ולא יודעים מאיפה להתחיל.

קודם כל, לא כל אחד יודע ויכול לכתוב. כתיבה היא אמנות ואפילו מקצוע.

אבל יש טיפים קטנים, רעיונות שיכולים לסייע לכם בכתיבה של התוכן השיווקי שלכם.

אנשים אוהבים אנשים. ככה אנחנו. יצורים חברתיים. זו הסיבה שסיפורים אנושיים של חוויות אישיות
תופסים הרבה יותר תשומת לב מטקסטים שאין בהם נוכחות אנושית.

אתם יכולים לשתף בחוויה שהיתה לכם, באירוע שקרה או אפילו להמציא מהדמיון סיפור שיש לו מסר.

בנוסף, ניגודיות היא דבר מסקרן. כבר בתחילת הפוסט התייחסו לאלמנטים מנוגדים בסיפור שלכם.
זה יעורר תשומת לב ויסקרן את הקורא.

לבסוף- אחרי שכתתבם את הטקסט, בחרו את הכותרת המתאימה. הכותרת צריכה לרמוז על התוכן אך לא לחשוף את כולו.

מחפשים עוגן מקצועי לניהול התוכן השיווקי שלכם? כתבו לנו בתגובות.

shani

shani

השאירו תגובה

מי אנחנו?

‘עוגן בעולם דיגיטלי’ היא חברת דיגיטל המספקת שירותי בניית אתרים, הקמה וניהול רשתות חברתיות וניהול קמפיינים דיגיטליים.

 

אנו מספקים ללקוחותינו פתרונות המותאמים לאופי הארגון, יעדיו, קצב הפעילות ובעיקר- התקציב שלו.

צרו איתנו קשר לקבלת הצעת מחיר.

מאמרים נוספים

עשו לנו לייק

דילוג לתוכן