שיפור חווית משתמש ויחס המרה באתר

Gradient Line

תוכן עניינים

לא מעט בעלי עסקים משקיעים באתר שלהם, או בחנות המקוונת החדשה שלהם - אך לא רואים תוצאות מאותה השקעה מהר כפי שהם קיוו לראות. יש לציין כי התוצאות מושפעות באופן ישיר מחווית המשתמש באתר, אותה ניתן לאמוד בין היתר באמצעות יחס ההמרה.

 

אז איך נוכל לשפר את יחס ההמרה שלנו, ומה חשוב להוסיף לאתר על מנת לשפר את חווית המשתמש באופן שיאפשר לנו להשיג שיפור כזה? על כך ועוד נסביר לכם במהלך הכתבה הבאה שאתם עומדים לקרוא.

לפני הכל - להבין את קהל היעד והמשתמשים

הצעד הראשון בדרך לשפר את יחס ההמרה, הוא כמובן לשפר את חווית המשתמש, ולשם כך נצטרך להבין בצורה מדויקת את קהל היעד שלנו ואת המשתמשים, וכמובן גם את תחומי העניין שלהם. נרצה להתאים את התוכן בצורה מדויקת למה שהגולש מחפש, ובכך מתמחה הצוות של mintz – שיווק דיגיטלי לעסקים.

 

להבין את המאפיינים הדמוגרפיים של המשתמשים, ואת המטרות וההעדפות שלהם זהו בהחלט חלק בסיסי - אך אינו מספיק. עלינו להבין מה מניע את הגולשים שלנו, ומה יכול להשפיע עליהם. אנחנו צריכים גם להבין אילו גורמים משפיעים על בסיס ההחלטות שלהם בדרך לשיפור חווית המשתמש ויחס ההמרה שלנו.

הגברת האמון

ביצוע פעולה (השארת פרטים באתר לצורך העניין) בעצם מצביעה על כך שהמשתמש מביע בנו אמון. לפיכך, כדי לשפר את יחס ההמרה שלנו, עלינו קודם לחזק את הערך והגברת האמון מצד הגולשים. נרצה לוודא כי נוצר מצב בו מתקיימת הבעת אמון בנו כחברה, מה שגורם לגולש להביע אמון במוצרים או בשירותים הייחודיים שלנו.

 

אז איך עושים את זה? בתור התחלה, חשוב לעבוד עם מקצוענים כמו הצוות של mintz‎‏ – שיווק דיגיטלי לעסקים. נרצה להראות לגולשים בצורה ברורה מהו הערך שאנחנו מספקים להם. ככל שניצור תחושה של ערך גבוה יותר, כך נוכל להגביר את האמון מצד הגולשים שלנו - מה שבסופו של דבר יבוא לידי ביטוי ביחס המרה גבוה יותר באתר.

ניתוח דפוסי ההתנהגות של המשתמשים

המפתח ליצירת יחס המרה טוב יותר מתחיל עם הבנה עמוקה על כל מה שלא עובד. נרצה להבין מדוע גולש מסוים לא המשיך להתעניין, ולשם כך נרצה להבין בעצם מה מהווה מכשול. במילים אחרות - אנחנו צריכים לנתח את דפוסי ההתנהגות של המשתמשים שלנו, משום שכך נוכל לזהות את הבעיות בהן נתקלים המשתמשים כאשר הם גולשים באתר שלנו.

 

כך גם נוכל לזהות את נקודות הכאב שלהם - מה שיעזור לנו במהשך לגבש תובנות יעילות על בסיס התנהגותם, באופן שעוזר לנו לדייק את הפתרונות שלנו. אם נצליח לספק ללקוחות הפוטנציאליים שלנו פתרון מדויק עבור הבעיות שלהם - ללא כל ספק נוכל לשפר את יחס ההמרה באתר שלנו בקנה מידה אדיר.

כמה מילים לסיכום

שיפור חווית המשתמש ויחס ההמרה באתר הוא חלק בלתי נפרד מההצלחה שלנו בתור בעלי עסקים שמנהלים חנות מקוונת. לכן החלטנו לתת לכם בכתבה זו כמה טיפים שיוכלו לעזור לכם לעשות זאת נכון.

כמובן שבכל מקרה תמיד יהיה מומלץ לעבוד עם מקצוענים בתחום, כמו הצוות של mintz‎‏ – שיווק דיגיטלי לעסקים.

תפריט נגישות אתר