קורונה בעולם דיגיטלי

כל בעלי העסקים עכשיו קרועים תחת דילמה קשה.
האם לעצור את הפרסום, כיוון שהמשק בישראל בעצירה- או שמא להמשיך ואולי אפילו להגביר כי עכשיו כוווווווולם בדיגיטל כל היום!

אל הדילמה הזו אכניס את המלכוד שתוקף כל בעל עסק:
בעקבות האטה במשק מתקבלת הנחיה להפחית את תקציבי הפרסום. לאחר ההפחתה- חלה ירידה משמעותית בהיקף הפניות, תשומת הלב וכמובן המכירות…
השאלה הנשאלת היא כמובן- מה גרם לירידה החדה?
ההאטה במשק או ההפחתה בפרסום?

העצה שלי בהקשר הזה היא כך:

חודש ראשון האטה במשק- יש להמשיך את הפרסום כרגיל!
בתום החודש, לבחון האם חלה ירידה בכמות הפניות/מכירות ובאיזה יחס ולהקטין את תקציב הפרסום ביחס זהה.

בתקווה שהמשבר יעבור במהרה ונחזור כולנו לשגרה.

אביחי פרץ

אביחי פרץ

מנכ"ל עוגן בעולם דיגיטלי. אוהב לסייע לבעלי עסקים לבחור את עוגני הדיגיטל הנכונים להם ולבנות עבורם תכנית דיגיטלית שמותאמת למימדי הארגון, לקצב שלו ובעיקר- לתקציב שלו. מאמין שדיגיטל הוא כלי שיכול להביא ברכה גדולה לעסק שלכם, אבל בשימוש לא נכון גם יכול לפגוע. אשמח לייעץ לכם בכל שאלה או התלבטות בנושאי דיגיטל. צרו קשר באמצעות האתר, ואשיב לכם בשמחה.

השאירו תגובה

מי אנחנו?

‘עוגן בעולם דיגיטלי’ היא חברת דיגיטל המספקת שירותי בניית אתרים, הקמה וניהול רשתות חברתיות וניהול קמפיינים דיגיטליים.

 

אנו מספקים ללקוחותינו פתרונות המותאמים לאופי הארגון, יעדיו, קצב הפעילות ובעיקר- התקציב שלו.

צרו איתנו קשר לקבלת הצעת מחיר.

מאמרים נוספים

עשו לנו לייק

דילוג לתוכן