קהל.קהילה והקשר לדיגיטל

מה ההבדל בין קהל לבין קהילה ואיך זה קשור לניהול דיגיטל?

קהל הוא הבסיס לכל פעילות דיגיטלית.
לפני שמתחילים כל פעילות שיווקית או פרסומית צריך לשאול (ולענות) מי קהל היעד של התוכן שיפורסם?
אל מי המודעה צריכה להגיע?

בצד המקצועי, אנשי הדיגיטלי יודעים למקד (והתותחים יודעים ‘לטרגט’) את קהל היעד בהתאם לצורך של הלקוח.

אבל זה רק השלב הראשון.

השלב העמוק יותר הוא הפיכת ה’קהל’ ל’קהילה’.
ולמען הסר ספק, אין הכוונה למפגש בכיכר העיר וריקודי ‘הורה היאחזות’.

קהילה דיגיטלית היא קבוצה של אנשים שנחשפים באופן קבוע לתכנים של יוצר תוכן, ונוצרת ביניהם מעין היכרות סביב חוויה/תוכן משותפים.

לשם הדוגמא, מוזיקאי שמעלה פוסטים המעודדים את העוקבים שלו להגיב- יוצר דה פקטו קהילה. המגיבים עם הזמן מזהים את השמות אחד של השני ואף לעיתים יוצרים אינטראקציה ביניהם.

דוגמא טובה אפשר למצוא בהגיגים של ג’קי לוי ובקהילה שנוצרת סביב התכנים שהוא מעלה.

למה זה חשוב? ולמה זה קשור לעסקים?
על כך בפוסט הבא. תעקבו.

אביחי פרץ

אביחי פרץ

מנכ"ל עוגן בעולם דיגיטלי. אוהב לסייע לבעלי עסקים לבחור את עוגני הדיגיטל הנכונים להם ולבנות עבורם תכנית דיגיטלית שמותאמת למימדי הארגון, לקצב שלו ובעיקר- לתקציב שלו. מאמין שדיגיטל הוא כלי שיכול להביא ברכה גדולה לעסק שלכם, אבל בשימוש לא נכון גם יכול לפגוע. אשמח לייעץ לכם בכל שאלה או התלבטות בנושאי דיגיטל. צרו קשר באמצעות האתר, ואשיב לכם בשמחה.

השאירו תגובה

מי אנחנו?

‘עוגן בעולם דיגיטלי’ היא חברת דיגיטל המספקת שירותי בניית אתרים, הקמה וניהול רשתות חברתיות וניהול קמפיינים דיגיטליים.

 

אנו מספקים ללקוחותינו פתרונות המותאמים לאופי הארגון, יעדיו, קצב הפעילות ובעיקר- התקציב שלו.

צרו איתנו קשר לקבלת הצעת מחיר.

מאמרים נוספים

עשו לנו לייק

דילוג לתוכן