קצרים

מאמרים קצרים ותובנות מעולם הדיגיטל

איך מייצרים עוגן לידים לעסק?

איך יוצרים עוגן לידים לעסק?
ראשית, צריך להגדיר את אופי הלידים הרצויים. בסופו של דבר אנחנו מדברים על שם וטלפון של אדם שמתעניין במוצר/שירות שלכם.

קרא עוד »

פייסבוק או אינסטגרם

בעלי עסק ומתלבטים האם לפתוח דף פייסבוק או ללכת על האינסטגרם? הכנו לכם כמה שאלות שכדאי שתשאלו את עצמכם לפני שאתם מתמכרים לפרופיל.

קרא עוד »

האשטג- איך כמה ולמה?

הדבר החשוב ביותר הוא לשמור על סדר בים המידע שיש ברשת. על קצה המזלג איך ההאשטג שינה את עולם הרשתות החברתיות ועשוי לעזור לעסק שלך!

קרא עוד »

שיווק דיגיטלי

לא פעם אנחנו שומעים מלקוחות משפטים כמו:
״אני רוצה שכל כפר סבא תכיר את העסק שלי״
״שלא יהיה אחד באיזור שלא יכיר את המוסך שלי״

קרא עוד »

מהו ׳דף מכירה׳?

את המונח דפי נחיתה כולם מכירים: אתר עם דף אחד שדרכו אוספים פרטי מתעניינים ומאפשר שיווק מחדש.

קרא עוד »
דילוג לתוכן