טראפיק. מילת הקוד של אנשי הדיגיטל.

“אני רוצה שתביאו לי תנועה לאתר”
אומר הלקוח…

אכן יש מימד סטטיסטי בניהול אתר.
יותר תנועה, יותר הצגות דפים, יותר לידים, יותר סגירות.
זה נכון. אבל זו לא כל התמונה.

בניהול אתר ישנו גם מימד איכותני:

מה האיכות של התנועה שמגיעה לאתר?
בכמה דפים צופה משתמש ממוצע?
מה משך השהיה של משתמש באתר?
מה אחוזי הנטישה לאחר צפיה בדף בודד?

יהיו מקרים שבהם 100 כניסות יניבו תוצאה טובה בהרבה מאשר 10,000 כניסות לאתר שלכם.
לכן לא נכון להסתכל רק על התנועה לאתר בהיבט הכמותי, אלא גם בהיבט האיכותני.

לשיחת יעוץ בנוגע לאתר שלכם,
צרו איתנו קשר פה בעמוד.

shani

shani

השאירו תגובה

מי אנחנו?

‘עוגן בעולם דיגיטלי’ היא חברת דיגיטל המספקת שירותי בניית אתרים, הקמה וניהול רשתות חברתיות וניהול קמפיינים דיגיטליים.

 

אנו מספקים ללקוחותינו פתרונות המותאמים לאופי הארגון, יעדיו, קצב הפעילות ובעיקר- התקציב שלו.

צרו איתנו קשר לקבלת הצעת מחיר.

מאמרים נוספים

עשו לנו לייק

דילוג לתוכן