הודעות sms מאפשרות לכם, בעלי העסקים, את התקשורת המהירה והישירה ההכרחית עבורכם. מדובר בכלי עבודה חיוני, אחד מהחשובים ביותר בעסק, ואם אתם לא מודעים לזה, אז חשוב מאוד שתקדישו את שלוש הדקות הקרובות לקרוא את המאמר הזה שיכול מאוד להיות שישנה לגמרי את הדרך שבה אתם רואים מסרונים, ואת הכח שהם מציעים לכם.
תקשורת זה הכל, וככל שהיא מהירה יותר, מדויקת יותר וקצרה יותר – כך טוב יותר. בימינו לאנשים אין יותר סבלנות. היא הלכה והצטמצמה לאורך שנות האלפיים, עד שכיום סף הריכוז של אנשים הוא שניות בודדות, בטח כאשר מדובר בתקשורת עם עסקים. SMS אך כך הוא הפתרון המושלם לעידן התקשורת המהירה.
איך למנף את הודעות ה-SMS עבור העסק שלכם:
- שיווק דיגיטלי – כמובן שתוך עמידה בפרמטרים שמציב חוק הספאם, הרי ששליחת מסרונים נחשבת לאמצעי שיווק יוצא מן הכלל. אם לקוח אישר לכם לשלוח לו מסרון, הוא אישר לכם לתקשר איתו בתקשורת מהירה לצרכי שיווק. עם הנוסח הנכון והקצר שמסרונים דורשים מאיתנו, אין לנו ברירה אלא לתמצת ולזקק את ההצעה שלנו לכדי קליע שנורה בצורה מדויקת לגמרי, ואחוזי ההצלחה מוכיחים כי הטכנולוגיה הזו פשוט עובדת לטובת המשווקים.
- שמירה על קשר עם לקוח – לקוח ביצע רכישה? מעולה, מרבית הרכישות כיום מבוצעות אונליין, ויש צורך להמשיך ולתקשר עם הלקוח לאחר הקניה. גם אם מדובר היה ברכישה בחנות פיזית, עדיין יש צורך שיווקי וטכני לתקשר עם הלקוח ולהעביר אליו מסרים שונים אודות האחריות, המשלוח, וכיו"ב. מסרון מאפשר לכם לעשות זאת בקלות רבה, עם טכנולוגיה פשוטה ונגישה הרבה יותר מאשר סוגי התקשורת המודרניים האחרים, שכבודם במקומם מונח, אך הם פשוט דורשים יותר מדי משאבים.
- התאמה גיאוגרפית למשלוח ההודעה – כיום ניתן לשלב טכנולוגיות ולשלוח הודעות לפי מיקום. אם העסק שלכם מחזיק משרד או חנות פיזית, זה אומר שרק טלפונים סלולרים שנמצאים בסביבת העסק יקבלו את ההודעה על המבצע המיוחד, המוצר או השירות. זה מאפשר התאמה מדויקת של מאמצי השיווק שלכם, מה שחוסך לכם הרבה מאוד אנרגיה על שיווק כללי בתקווה שמשהו יתפוס.
- בלי "כאב הראש" של וואטסאפ – אם אתם קוראים את השורות האלו וחושבים – "אבל למה לא וואטסאפ", אז הסיבות לכך ברורות לכל מי שעושה גם מסרונים וגם וואטסאפ. ההבדלים בין הודעות sms לוואטסאפ רבים, אך מבחינתכם כבעלי עסקים הם בעיקר ברמת ההשקעה שוואטסאפ דורש. מדובר בהרבה עבודה, הן ברמה הטכנית והן ברמה הטכנולוגית והתפעול השותף, והן ברמת התקשורת הבלתי נגמרת עם הלקוח. במסרונים אתם שולחים, ושוכחים. הלקוח צריך לעשות מאמץ כדי לסבך אתכם בשאלות לא הכרחיות לרוב, והוא פשוט יקבל את המידע ששלחתם, וימשיך הלאה עם היום שלו, ממש כמוכם, אחרי שהוא נחשף לרגע למותג שלכם ולשירות הטוב שלכם.