הדרך הנכונה לשלב AI בשיווק שלכם

Gradient Line

תוכן עניינים

קורס מקצועי בבינה מלאכותית Ai

בעלי עסקים וותיקים כבר למדו על בשרם שמי שלא ממהר לאמץ טכנולוגיה כשהיא נכנסת למשחק, ישאר מאחור וייאלץ לפצות בדיעבד. מה שלומדים מניסיון לומדים לעומק, ולכם נותר להתגלח על זקנם ולהפנים: הבינה המלאכותית (AI) כאן כדי להישאר, ובלי קורס מקצועי בבינה מלאכותית  AIאתם כנראה תפספסו את הרכבת הזו, ומערך השיווק של העסק שלכם פשוט ישאר מאחור, וחבל, מכיוון שלקחת . קורס מקצועי בבינה מלאכותית AI הוא דבר נגיש לכל בעל עסק, ולא צריך להיות מומחים.

גם המתחרים שלכם קוראים את המאמר הזה, וגם הם מתחילים להבין את היתרונות והעוצמה שיש לכלי ה-AI בשיווק העסק שלהם. עכשיו מתחיל "מירוץ החימוש", ומי שיצליח למנף את הבינה המלאכותית בצורה טובה יותר יזכה בו, ובנתח שוק גדול יותר, אולי אפילו קריטי.

4 דוגמאות למינוף הכוח של AI בעסק שלכם

  1. שליחת מיילים אוטומטית – אם לקוח פוטנציאלי (ליד) השאיר פרטי יצירת קשר באתר שלכם, סביר להניח שהוא עשה את אותו הדבר גם באתר של המתחרים. הסטטיסטיקה מצביעה על כך שמי מכם שיענה לו קודם יזכה בו כלקוח משלם. אם ניסחתם מייל חכם שלא רק מגיע בצורה אוטומטית ומיידית ללקוח, אלא גם נותן לו ערך מוסף, בעצם יצרתם קשר מיידי עם הליד, שמרתם עליו "חם", והעליתם את הסיכוי שלכם לסגור אותו כלקוח.
  2. הנהלת חשבונות אוטומטית – מהפקת החשבונית, דרך שליחתה ללקוח, כולל מעקב קבלה של החשבונית ובקשת מייל לאישור (במקרה הצורך), וכל הדרך עד לאחסון החשבונית בתיקייה מקוונת הנגישה לרואה החשבון שלכם, כל זה בצורה אוטומטית לגמרי, בלי שתצטרכו להוציא על זה אנרגיה יותר.
  3. "צאט-בוט" – בעלי עסקים שנותנים שירות לקוחות יודעים זאת היטב: מרבית השאלות והפניות שהם פוגשים דומות אם לא זהות לגמרי. העובדה הזו לא חלפה בלי שמפתחי ה-AI ישימו אליה לב, וזו הסיבה שכיום רובוטים של בינה-מלאכותית יכולים לנהל שיחות מורכבות עבור העסק שלכם. אתם רק צריכים ללמד את הרובוט בצורה נבונה, והוא כבר יעשה את העבודה בצורה מושלמת. היתרון כפול ומכופל, שכן זה גם נותן מענה מיידי ואיכותי ללקוח שמחפש תשובות בזמן אמת, וגם חוסך לכם המון משאבים בדיונים אינסופיים שחוזרים על עצמם עם לקוחות רבים. אם הלקוח לא קיבל מענה, תוכלו לתת לו שיחה עם נציג לקוחות אנושי, אך עם תכנון חכם מראש לרוב לא תצטרכו זאת, מה שחוסך לכם המון עבודה.
  4. כתיבת תכנים שיווקיים – לא כולנו נולדנו עם יכולות כתיבה שיווקית מקצועית. גם אלו שיודעים לכתוב צריכים לעבור קורסים והתמחות בכתיבה שיווקית, ואתם בכלל עסוקים בקידום העסק שלכם. היום ישנה בינה מלאכותית שיכולה לכתוב עבורכם תכנים שיווקיים מקצועיים לגמרי לעמודי נחיתה, דפי מכירה, דיוור, ואפילו לרשתות החברתיות. עם עוד קצת השקעה תוכלו לקבל גם תמונות תואמות ואפילו וידאו, כדי לשדרג את מהלך השיווק עוד יותר, בלי שאתם יודעים דבר וחצי דבר על כתיבה שיווקית, על צילום ועריכת תמונות או וידאו.

אם העסק שלכם הוא שיווק וקידום לעסקים, אתם חייבים לעצמכם קורס מקצועי בבינה מלאכותית AI, כי הדוגמאות שנתנו כאן הן רק קצה הקרחון, ואם תתמקצעו בבינה המלאכותית, תמצאו את עצמכם בעולם עשיר ואינסופי של פוטנציאל לעבודה.

תפריט נגישות אתר