גוגל- תקציב הפרסום באופן חודשי

אחרי שנים רבות שבהן הגדרות התקציב לקמפיינים בגוגל היו על בסיס ׳תקציב יומי׳ – גוגל החליטה לאפשר לנו, אנשי הדיגיטל, לנהל את תקציב הפרסום באופן חודשי.

מה בעצם ההבדל?
ראשית, אף עסק או ארגון לא מתנהל עם ׳תקציב יומי׳. מחזורי העסקים הרלוונטיים ביותר הם חודשים.
בנוסף, ה׳תקציב היומי׳ של גוגל, הוא בעצם ׳תקציב יומי ממוצע׳ כך שההוצאה יכולה להשתנות למעלה ולמטה- לפי כמות החיפושים ואיכות התוצאות. תכונה זו יוצרת קושי לנהל תקציב ומצריך כל פעם לחשב מחדש ולעדכן את התקציב היומי.

האם כולם יכולים להנות מזה?
אז זהו, שעדיין לא… גוגל הכניסה את תכונת ׳התקציב החודשי׳ רק לחלק מחשבונות המודעות. בדרך כלל של סוכנויות פרסום.

מומלץ לבדוק האם חשבונכם מכיל את התכונה הזו, ואם כן- לעשות בה שימוש ולנהל את תקציב הפרסום שלכם באופן חכם יותר.

אביחי פרץ

אביחי פרץ

מנכ"ל עוגן בעולם דיגיטלי. אוהב לסייע לבעלי עסקים לבחור את עוגני הדיגיטל הנכונים להם ולבנות עבורם תכנית דיגיטלית שמותאמת למימדי הארגון, לקצב שלו ובעיקר- לתקציב שלו. מאמין שדיגיטל הוא כלי שיכול להביא ברכה גדולה לעסק שלכם, אבל בשימוש לא נכון גם יכול לפגוע. אשמח לייעץ לכם בכל שאלה או התלבטות בנושאי דיגיטל. צרו קשר באמצעות האתר, ואשיב לכם בשמחה.

השאירו תגובה

מי אנחנו?

‘עוגן בעולם דיגיטלי’ היא חברת דיגיטל המספקת שירותי בניית אתרים, הקמה וניהול רשתות חברתיות וניהול קמפיינים דיגיטליים.

 

אנו מספקים ללקוחותינו פתרונות המותאמים לאופי הארגון, יעדיו, קצב הפעילות ובעיקר- התקציב שלו.

צרו איתנו קשר לקבלת הצעת מחיר.

מאמרים נוספים

עשו לנו לייק

דילוג לתוכן