גוגל. האלוהים החדש של הדור הדיגיטלי

הכל הוא יודע, הכל הוא מוצא בתוך שניה. אבל איך דואגים לכך שאתר/העסק שלי יופיע כשמחפשים?

אבל איך דואגים לכך שאתר/העסק שלי יופיע כשמחפשים?
ישנם שלושה דרכים מרכזיות. כפי שאנחנו כותבים לכל פעם- לכל עסק וארגון צריך להיות תמהיל שונה של ניהול דיגיטל.
1. קידום אורגני. ניהול שוטף של האתר באופן שמקדם אותו בתוצאות מנוע החיפוש למילים מסוימות שנבחרות מראש. הניהול אמור לכלול- כתיבת תוכן באופן שבועי, ניהול טכני של אלמנטים כמו כותרת, תקציר, מטא דאטה ועוד, וכן עבודה מול גוגל סרצ’ קונסול- שזו בעצם הדרך של מנהל האתר לדעת את סטטוס האינדוקס של האתר.

2. גוגל ביזנס. כן כן, גוגל שינתה את כללי המשחק ולאחרונה השיקה (או כפתה על כולנו) את דפי עסק החדשים שלה, שאמורים להתחרות בדפים העסקיים של פייסבוק.
דף העסק נוצר באופן אוטומטי ומכיל את כל הפרטים החשובים על העסק- ובעיקר: ביקורות של אנשים. בעל העסק/מנהל הדיגיטל יכול לדרוש בעלות על הגוגל ביזנס, ולעדכן תכנים כמו תמונות, פוסטים וכן להגיב לביקורות של לקוחות.
כלי מאוד חזק וכדאי לשים אליו תשומת לב רבה!

3. קידום ממומן. המנוע הכספי של גוגל. באמצעות גוגל אדס, אנו יכולים להגדיר תקציב פרסום יומי ומילות חיפוש רצויות ובכל לגרום לעסק שלכם להופיע במיקומים עליונים במנוע החיפוש. ניהול הקמפיין דורש ידע רב, ולמרות הנסיון לצייר אותו כ’פשוט לתפעול’- הוא מורכב ומצריך ידע מקצועי.

רוצים לקדם את העסק שלכם בגוגל?
צרו איתנו קשר.

shani

shani

השאירו תגובה

מי אנחנו?

‘עוגן בעולם דיגיטלי’ היא חברת דיגיטל המספקת שירותי בניית אתרים, הקמה וניהול רשתות חברתיות וניהול קמפיינים דיגיטליים.

 

אנו מספקים ללקוחותינו פתרונות המותאמים לאופי הארגון, יעדיו, קצב הפעילות ובעיקר- התקציב שלו.

צרו איתנו קשר לקבלת הצעת מחיר.

מאמרים נוספים

עשו לנו לייק

דילוג לתוכן