איך מייצרים עוגן לידים לעסק?

איך יוצרים עוגן לידים לעסק? ראשית, צריך להגדיר את אופי הלידים הרצויים. בסופו של דבר אנחנו מדברים על שם וטלפון של אדם שמתעניין במוצר/שירות שלכם.

איך יוצרים עוגן לידים לעסק?

ראשית, צריך להגדיר את אופי הלידים הרצויים. בסופו של דבר אנחנו מדברים על שם וטלפון של אדם שמתעניין במוצר/שירות שלכם.

מידת החשיפה המקדימה למוצר שלכם – תכונות, חומר, מחיר, זמן אספקה ועוד – היא שתקבע כמה לידים תקבלו ועד כמה הלידים יהיו חמים לסגירה.

שנית, יש לבחור את עוגני הדיגיטל הנכונים.

דף נחיתה? קמפיין לידים בפייסבוק? באינסטגרם?

אולי בכלל רק קמפיין טלפונים בגוגל?

לכל עסק יש תמהיל אחר וחשוב לדעת את זה.

פתרון שהתאים למתחרה שלכם- לא בהכרח מתאים לכם.

לכן מומלץ לקיים שיחת ייעוץ מקדימה כדי ליצור עוגן לידים יציב ורלוונטי לעסק שלכם.

רוצים להתייעץ איתנו ליצירת עוגן לידים? כתבו לנו כאן בתגובות.👇

אביחי פרץ

אביחי פרץ

מנכ"ל עוגן בעולם דיגיטלי. אוהב לסייע לבעלי עסקים לבחור את עוגני הדיגיטל הנכונים להם ולבנות עבורם תכנית דיגיטלית שמותאמת למימדי הארגון, לקצב שלו ובעיקר- לתקציב שלו. מאמין שדיגיטל הוא כלי שיכול להביא ברכה גדולה לעסק שלכם, אבל בשימוש לא נכון גם יכול לפגוע. אשמח לייעץ לכם בכל שאלה או התלבטות בנושאי דיגיטל. צרו קשר באמצעות האתר, ואשיב לכם בשמחה.

השאירו תגובה

מי אנחנו?

‘עוגן בעולם דיגיטלי’ היא חברת דיגיטל המספקת שירותי בניית אתרים, הקמה וניהול רשתות חברתיות וניהול קמפיינים דיגיטליים.

 

אנו מספקים ללקוחותינו פתרונות המותאמים לאופי הארגון, יעדיו, קצב הפעילות ובעיקר- התקציב שלו.

צרו איתנו קשר לקבלת הצעת מחיר.

מאמרים נוספים

עשו לנו לייק

דילוג לתוכן